PeMbuKa BiCaRa

blog ini dibuah khusus kepada mereka-mereka yang merasakan diri mereng dan tak tahu kemane ilmu menaip, mate untuk melihat dan sumber ilmu separa siap untuk dicurahkan. haeee... kepada semua blogger-blogger or non blogger, jemput bace.. tinggalkan la jejak, kalau tinggalkan comment lagi mantap. nanti aku comment korang.. jangan lupe klick-klick iklan yang ade.. krok krok krok.. SMILE

PiCtUrE UnTuK Di ClicK

GuNdiK DaN SiDa AkU [pastikan icon korang ade link blog korang]

Sunday, September 30, 2012

ENaM is a Cat NoT nUMbER

assalamualaikum

dah terang-terang kat tajuk taip cat.. ni bukan cat aka paint ni cat is kucing okey or lebih friendly kitty kitten kitton. Enam ni nama kucing dan bukan sebab gangnam style aku letak nama Enam. sebelum video nari guda ni ada, Enam ni dah wujud kat rumah aku ni. tapi proses ada kat rumah aku tu aku tak tahu. esok pagi je ada dengar bunyi kucing meow meow..

melentur buluh mesti dari anak-anak aka dari rebungnya. so si Enam ni still kanak-kanak yang teramat bising dan tak geti nak senyap dari meow meow. aku agak tension jugak pada awal penglibatan Enam dalam family rumah sewa aku ni. tapi takpa, itu adalah dugaan.

Enam aku larang masuk ke dalam rumah, sampai sekarang Enam akan duduk depan pintu sambil meow meow dengan lantang. agak annoying jugak la bila non stop tu. but aku buat tak endah je sebab aku tak faham. tapi yang sure Enam mau ajak bermain dengan nye. bagi kesihatan Enam molek, aku belikan ye frieskis. so before pergi kerja aku bagi sarapan dan balik kerja aku bagi makan malam.

tapi aku tak sure tengah hari Enam ni makan apa, mungkin makan kat kedai makan sebelah sekolah or seberang jalan tu. why nama Enam, okey this is why: sila lihat bawah

Enam si kucing hitam buncit

ni wajah hemsem Enam. perot agak buncit sebenarnya. naseb ada putih kat dada ko Nam

enam si hitam buncit

haaaa cube kira ada berapa jejari Enam ni. that why bagi nama Enam aka Nam mcm numb lak pulak. ah lantak p ar. sekian terima kasih

0 lango double line:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KORANG BAIK HATIKAN (^_^)